Torsdagen 2 Oktober.

Så igår körde vi först en bra dag på jobbet. En bra start på månaden. Sen efter arbetspasset var klart mötte jag upp Joakim så gick vi och åt kina mat. Hade sedan lite tid att döda innan bion började så vi gick och spelade biljard. Tror han var snäll mot mig för jag lyckades vinna båda rundorna och då är jag ganska dålig och har svårt att träffa vita bollen ibland. Ja sen gick vi till bion och såg The Maze runner, jag tyckte den var helt okej. 
 
Idag tog jag sovmorgon, sen låg vi kvar i sängen i typ två timmar. Jag åkte till Birsta för att lämna tillbaka en tröja, testa lite nya toppar men kom därifårn tomhänt. Lunchade lite grilladkyckling från ICA, gott! Sen har jag legat på soffan och kollat på True Blood. Alltså serien har jag fastnat för , men jag vet egentligen inte om jag tycker den är så bra. Alla är ju bara massa övernaturliga saker hela tiden. Jaja jag ska se några avsnitt till I guess.
 
Imorgon blir det ett dag pass sen ska jag ut och äta med teamet sen får vi väl se vilka som tänkt göra natten rolig! Jag ser framemot kvällen iallafall. (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0