Söndagen 28 September.

Helgen är snart över och inte innebär det mer ro i kroppen. Tre arbetsdagar kvar innan jag har fri dag. Jag är helt jäkla slut. Känner bara att all min ork som jag haft har runnit av mig. Men jag antar att alla dalar vi ner lite innan vi tar oss upp igen och det är bara så det är.
 
Teamkväll på fredag, var ju så sjukt jäkla taggad till den kvällen. Känns inte så just nu, tur det är fem dagar kvar så humöret hinner ändras. Det positiva är ju att humöret dras ju upp av det underbara gänget! Tycker väldigt bra om mitt team, ser er mer som mina vänner faktiskt (: Tack för ni är störda också , tror det krävs för att passa in faktiskt (; hahahaha...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0