Tisdagen 14 April.

Arbetsveckan har börjat och man längtar ju redan till helgen. Inte för det att jag inte vill jobba, utan för en afterwork är inplanerad på fredag med teamet och de ser jag framemot (:
 
Annars har inte mycket hunnit hända denna vecka. Igår vart det jobb sen kom jag hem och åt upp resterna av pulled pork o de var ännu godare igår. Sen vart jag helt slut och runt sju råkade jag somna på soffan och vaknade halv nio igen haha.. 
 
Idag cyklade jag till jobbet, tog typ tio minuter. Insåg dock att sadeln inte var så skön, men vänjer mig kanske (; jobbet rusade på med samtal o möten sen cyklade jag hem igen. Vägen hem var jobbig för de är uppförsbacke haha. Mjölksyra i benen. Jag e så jäkla otränad (;
 
Imorgon tar jag bussen igen då Emma sa att det skulle regna och sen efter arbetsdagen så ska vi ses. Får hon se mitt lite hemtrevligare hem. 
 
Måste försöka mig upp till ica längre upp på backen också då jag har ett paket med bla gardiner till vardagsrummet som väntar på mig. Vilket kommer ge mer hem-känsla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0