Jag kan själv.

Alltså jag har överbevisat mig själv ännu en gång. Igår började jag ju att montera ihop min skänk jag ska ha i köket och med alla dessa delar trodde jag de skulle ta skit lång tid. Men de gick hur bra som helst. Satt ihop lådorna och satt dit dörrarna idag. 
 
Sen tänkte jag att eftersom jag tömt väggen på skruvar så kunde jag ju försöka mig på att skruva upp kökshyllan också. Aldrig gjort det själv någongång förut, så när jag var på Ullared köpte jag ett vattenpass. De gick så jäkla bra o snabbt att få upp hyllan. Några minuter senare såg mitt kök ut såhär. 
 
- faktiskt väldigt nöjd. 
 
Har hunnit diska, städa köket, hallen och badrummet. Nu återstår vardagsrummet och sovrummet, men det tar jag efter en stund i solen. För nu har ju solen kommit fram på balkongen,  så lika bra o passa på att njuta av den! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0