Vilken bra helg!

Imorse var vi uppe tidigt igen,  blev väckt av mamma vid sju sen gjorde vi oss redo för en dag på Ullared. Hela familjen  och även faster och morbror följde med oss så de va ju kul. 
 
Jag och Lisette gick runt hela dagen tillsammans. Tyckte inte att jag plockade på mig så mycket idag,  ändå kom priset upp ganska högt.  Tur man har råd,  ekonomin är de ju inget fel på. Hehe. 
 
Åkte sedan hem och började plocka med de nyinköpta. Insett att jag inte får med mig alla saker hem så får packa om väskorna imorgon, haha. 
 
Vi plockade sedan fram kräftor och räkor när Emil & Hillevi samt morfar kommit hit. En lugn kväll med super god mat! 
 
Nu är jag helt slut efter en otroligt rolig och händelsefull helg. Var länge sedan jag hade så mycket inplanerat,  inte van vid att va så aktiv och social hehe. 
 
 
Och imorgon åker jag ju iväg och hälsar på i Förslöv. Min sista åktur under min semester här i Skåne och troligtvis också sista körningen i min bil någonsin. Sen lämnar jag ju den här för att inte längre ha den kvar. 
 
Ja semestern har varit bra trots att den började på ett sorgligt sätt. Stämningen har varit bra och tiden har räckt till att träffa kompisar jag inte träffat på bra länge. Tack alla som förgyllt min tid här nere i Skåne.  Hoppas vi ses snart igen (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0