God Jul!

 
Vaknade ganska tidigt idag också eftersom de blev  liv i huset i form av musik, fixa med julmaten och städa. Så tillslut gick jag också ur sängen. 
 
Står nu framför spisen och fixar med potatisgratängen. Vi äter ju inte så mkt Jansson,  så vi bytte ut det mot potatisgratäng redan från början typ. 
 
Om någon timme bär det hem till Emil och Hillevi och då blir det julmat, Kalle Anka och hans vänner, julklappar. När vi kommer tillbaka får vi öppna resten av julklapparna för mamma sa nej till att ta med alla. Vart visst för många haha. 
 
Granen, men alla klappar syns inte. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0