Lördagen 12 December.

Kommer man någonsin växa upp? Jag tycker ju att vara vuxen betyder att man är morgonpigg, men jag känner att jag nog aldrig kommer bli en morgonmänniska. Även om jag tidigare trodde man bara en dag vaknade upp och var det haha. 
 
Väcktes av larmet lite innan nio sen gick jag till jobbet, ja jag gick. Skönt med frisk luft så hinner man vakna lite innan man är instängd på kontoret hela dagen. 
 
Två timmar kvar sen håller jag mini helg, är ju ledig imorgon. Sen bara en vecka kvar till jag åker till Skåne. Ska bli så freaking amazing!! (fortfarande någon julklapp kvar) 
 
Och vi ska våga oss till Ullared typ någon dag innan julafton, gaah kommer väl bli ner trampade hehe.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0