Summering av veckan.

Jaha det hat varit sen vecka så måndag och tisdag var lugnt, egentligen bara jobb. I onsdags så drog jag tro det eller ej till gymet efter jobb. Jag känner mig fortfarande obekväm där, men de betyder väl bara att jag varit där för lite..
 
 
Igår var det ett arbetspass sen vart jag bjuden på middag och det blev film. Hann ju bli natt innan jag hamnade i sängen, hade mycket trevligt. 
 
Idag har varit en lång dag för man gick upp vid sju. Anledningen var att mattekursen var mellan 08:15-11:00. Sen hann vi med en lunch också innan jag började jobba. Stängning på jobbet så ja, dagen har känts lång.
 
Imorgon har jag bokat tvätttid, för tidigt nu känns det som hehe.. Sen kanske en sväng till Birsta. Sen iväg och köpa tacotillbehör då det är jag som bjuder på mat imorgon, sen blir de nog lite matteplugg också.
 
Ja och hur har ni det då?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0