Lördagen 18 Juli.

Min första semester dag och vädret är ju helt knäppt. Mulet, sen regnar det, åskar och sen blir det sol, sen regnar och åskar det igen. Jo men jag har hunnit med lite idag ändå.
 
Jag åkte inom Jysk och beställde en tvbänk som ska hämtas i nästa vecka eftersom den inte fanns på lagret. Får hoppas den går in i min bil för min bil är ju inte sååå jätte stor men ja. Åkte även inom ICA Maxi där jag köpte lite grejer så jag kunde göra pulled pork idag. Tacos och sånt här känns inte som mat för en person eftersom det är så mycket tillbehör och grejer, men ja de blir ju bra med matlådor så why not :)
 
Annars har dagen bestått av seriemaraton och med detta väder så lär det fortsätta så. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0