Onsdagen 22 Juli.

Godmorgon alla glada!
 
Vaknat av mig själv tidigt alla dessa dagar på semestern. Har dock legat kvar i min sköna säng de flesta dagar då vädret inte lockat ut en. Har haft en del att göra dessa dagar då jag inte kan lämna lägenheten i världens röra när jag åker på semester. Ja min lägenhet brukar visserligen aldrig vara i en jäkla röra, det är isf disken som är stökig. Annars tycker jag att jag håller ganska bra ordning på mina grejer!
 
Men har ju fått mina naglar gjorda av Anette och jag är så himla nöjd med dom. Sen i måndags så kom solen fram en del så då började jag dagen på balkongen. Njöt av solen så länge den varade, vilket inte var länge hehe. Igår så började jag städa lägenheten, tvättade hela dagen samt körde o hämtade tv-bänken som tog allt för lång tid att få ihop. Hade ingen hammare att spika in småspiken som skulle hålla baksidorna på plats så jag fick ju hammra med en skruvmejsel haha.. Den monterades ihop och min vardagsrum ser så mycket bättre ut, hemtrevligare!
 
Somnade sedan i en renbäddad säng vilket kan vara något av de bästa som finns. 
 
Idag vaknade jag vid nio av sms att ej glömma min tid. Sen halvsov jag fram till larmet vid tio. Har börjat ta fram lite av kläderna som ska med mig på semester. Ska göra resten när jag kommer hem i eftermiddag. Då ska jag även dra dammsugaren en gång till över golvet i vardagsrummet eftersom de blev lite skitit efter mitt byggande igår hehe.
 
Sen blir det hinna säga hejdå till Emma också, sen ikväll bär det av neråt...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0