Roadtrip!

Hann att träffa Emma en stund idag också. Åkte till Birsta o tittade lite. Drog även inom Candy Land, typ skit stor butik med allt jäkla godis från när man var liten så lite nostalgi att gå där inne faktiskt. Köpte med min lite godis att äta på vägen nu när jag har en lång bilfärd framför mig.
 
Jag har packat väskorna och bilen är snart klar för avfärd. Försökte mig på att sova för en stund sedan, men det gick inte. Tankarna far åt alla håll o kanter och även om jag förskte att bara fokusera på andningen så sket jag tillslut i sömnen. Så nu ska jag bara göra de allra sista sakerna sen backar jag ut min bil för sista gången. Känns fan lite sorgligt ändå. Bilen är ändå min egen, men jag känner att de är ingenting som behövs just nu då är det bättre att sälja den så får någon annan användning för den.
 
Ni får ha det så bra så får vi se hur många timmar denna resa tar mig. De här med att stanna o sova skrämmer mig mest, vägpiraterna gör att jag inte vill behöva det. Och har jag tur så kommer jag ner utan att behöva. Sova kan jag göra när jag är framme o har tillgång till en säng :)
 
___________________________________________
Keep holdning on.
So far away, I wish you were here
Before it's too late this could all disappear
Before the doors close, and it comes to an end
With you by my side I will fight and defend

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0