Söndagen 5 Juli.

Imorgon inleds min näst sista arbetsvecka innan semestern. Känns så jäkla nice och veta att snart börjar sommaren på riktigt. Inga måsten. Bara ha det bra och må bra. Ner till familjen i Skåne, njuta av alkohol varje dag. Åka till Liseberg, åka till Ullared. Ligga o sola halvnaken på gräsmattan med syrran. Läsa bra böcker. Kommer bli så bra. Jag börjar ju äntligen känna mig som mitt gamla jag igen. En mycket bättre och gladare My! Det är fan på tiden det.
 
Igår fick jag ju hjälp av Mathias att byta däck på bilen. Körde hem till hans föräldrar och fixde det väldigt snabbt. Bilen fick även en snabbdusch och är mycket stilig. När jag sen lämnat av Mathias hos sig så körde jag hem igen. Blev en sväng inom ICA för lite chips o sånt som jag trodde jag skulle fylla hela ansiktet med under kvällen. Ack så fel jag hade, somnade på soffan helt utslagen efter maten så blev ingenting mer att äta sen, dock något serieavsnitt till innan jag somnade.
 
Idag har jag tvättat, städat och även hunnit med en fika med Emma nere på stan. Vart inte så varmt idag som de varit tidigare i veckan och det väntas regn hos oss också nu framöver. Gör ingenting egentligen, jag jobbar kväll hela veckan så ..
 
Sen är det förmiddagsvecka veckan därpå och sen semester! Wohooo. If you're happy and you know it, clap your hands! :D
 
Min fina pärla..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0