Well done!

Imorse när larmet ringde ångrade jag att jag inte ställt fler så jag kunde snoozat en halvtimme istället för femton minuter. Var inte människa.. Dessutom mår jag illa, är väl dags för de igen då de var ett tag sedan. Jag är van, periodare på de också. Nåväl, nästan fyra timmar på kontoret innan jag tog cykeln hem igen. Ångrade självklart valet av färdmedel när jag insåg att det regnade ute. Hann iaf hem innan de värsta kom.
 
Sen tog jag o andades i några minuter innan jag packade ut mig själv i bilen. Insåg snabbt att nej fyra dubbdäck kan ej ligga i baksätet när jag ska besiktiga bilen, dem vill ju kontrollera alla bälten så fick springa in med två. Kände mig skit stressad. Rättade till sätena, satt fast alla bälten och sen körde jag till besiktningen Hittade utan några problem o va typ tio minuter tidig också. När det väl blev min tur följde jag med killen hela tiden, han pekade och förklarade vad som var fel och eftersom min bil gnisslar pga en rem som börjar bli kass så trodde jag inte bilen skulle gå igenom. Var t.o.m rädd för körförbud direkt. Åkte med honom när han körde runt också. Det vart två fel att åtgärda direkt, två enkla fel som tutan och att batterilådan saknar lock. Med tanke på att min bil ej rullat många meter de senaste halvåret så trodde jag klart på fler fel. Så jag är sjukt nöjd med att jag ej behöver besiktiga den förrän i mars. Ja jag vart väldigt sen med min besiktning men den gick igenom iallafall wohooo :D
Så tack för det min räddare i nöden :D
 
Nu blir de lunch och något serieavsnitt innan mitt slit är slut och jag ska vara tillbaka på kontoret igen. 

Kommentarer
Postat av: Stoffe

Haha. Det lätt som en givande dag. Men grattis 😂😂😂

Svar: Tack.
mysaansvensson.blogg.se

2015-07-08 @ 15:52:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0