Fast i en bubbla som jag tycker borde spricka.

Alla dagar kan inte vara bra dagar I guess. Ibland blir det väl att man tänker lite för mycket på vad som kunde varit om saker och ting varit annorlunda. Jag måste sluta med det, för det är inge bra. Jag vet att de som varit har varit och kommer aldrig åter, man måste blicka framåt istället och se vilka dörrar som öppnar sig.
 
Även om det inte känns så just nu så vet jag ju att det kommer bli bättre. Även om man kanske är för fast i en bild så vet jag väl själv också att den bilden så småning om kommer blekna och en ny bild kommer att framställas. 
 
En dag kanske jag kommer förstå varför livet blev som det blev, när det inte blev som jag ville att det skulle.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0