Låt kroppen vila.

Denna morgon började på ett sånt sätt där man helst bara vill snooza larmet hela dagen. Inte speciellt pigg idag, snoozade lite extra sen tog jag min cykel och mig ner till stan.
 
Arbetspassen gick bra, men jag har känt mig helt slut hela dagen. Ja i vanliga fall när man är trött går det över efter ett tag, inte idag inte. 
 
Efter jobbet gick jag runt på stan en stund innan jag mötte Emma. En sväng till Birsta där vi fikade, snackade skit och shoppade lite. Nu är min shopping av smink slut för en stund. Igår tre maskaror och idag fyra ögonskuggor från make up store och med presentkort så betalde jag 17:- för dom. Bra pris verkligen (;
 
Kom hem och slog mig ner i soffan och bara slö kollade TV. Sen blev det en snabb dusch och nu äntligen ska jag lyssna på kroppen och krypa ner i sängen så som den velat ända sen jag tog mig ur den imorse.
 
Imorgon väntar middag med teamet sen om jag inte somnar i stolen ska jag se San Andreas (: och på torsdag är jag ledig, super nice! (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0