Life is better when u sing.

Så jag satt och sjöng med youtube-karaoke idag och så dör datorn så som den brukar göra ibland. Bestämmer mig då för att flytta in till vardagsrummet och koppla datorn till tvn för att se serier. Då ser jag en man gå runt o räfsa utanför sovrumsfönstret. Frågan är ju då hur mycket av min sköna stämma han hört haha. 
 
Fick mig en liten promenad till fyndlagret också. Tog dock sin lilla tid att kolla igenom pockethyllorna. Fick tillslut med mig tio nya böcker för femtio kronor. Sånt jäkla klipp alltså hehe..
 
Kom hem och åt upp jordgubbarna som var kvar i kylen. God frukost/lunch! Sen har det varit sång och serier hela dagen. Kände mig lite varmare efter en lång varm dusch också. Självklart är lägenheten fylld med tända ljus också. Enda anledningen är att få värme. Det är helt sjukt att man är inne i slutet av Juni och man tänder ljus för det är för kallt i lägenheten. Men jag fryser ju hela tiden så jag är inte förvånad egentligen.
 

Kommentarer
Postat av: /Lisette

Är ju bud på att du borde leta några pockets till mig också innan du ska ner, så jag har ngt nytt att läsa sen :D

Svar: Hehe jag tänkte faktiskt på de igår också, du kan ju skriva en lista på författare/böcker du vill ha så kan jag leta. Det finns väldigt olika vissa finns flera av o vissa finns inga av. Det är pocket som folk har lämnat där, men vissa är i helt nytt skick (:
mysaansvensson.blogg.se

2015-06-28 @ 00:44:22
URL: http://kornoholic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0