En tågresa kvar.

Min vecka nere i Skåne är nu slut och jag är påväg mot Stockholm för ett tågbyte sen är det det bara några timmar kvar innan jag är hemma igen.
 
Tiden har gått alldeles för fort. Har hunnit med en heldag med shopping på Ullared med mamma och syrran. Vi har spelat skipbo i flera timmar, myst framför tvn, varit och hälsat på lillebror och Hillevi i deras hus, haft morfar och morbro Masse på kalkonmiddag och avslutade med inflyttningsfest hos lillebror och Hillevi.
 
Hann inte riktigt med och helt plötsligt var det dags att att åka hem igen. Fast det dröjer inte allt för länge innan jag får träffa mamma o pappa igen då dem kommer upp på besök om cirkus en månad. Och alla andra får jag träffa i sommar igen.
 
En självis innan gårdagens fest.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0