Måndagen 23 Mars.

Det vart en ganska kort arbetsdag idag. Hann komma in och vara på jobbet en halv timme sedan fick man ATF. Vart ju ganska lugnt med samtal. Kom tillbaka och arbetade fyra timmar sen på kvällen och det gick ju hur bra som helst. Sen att teamet är helt knas får ju bara dagen att bli roligare.
 
Imorgon väntas ett splittpass så jag tror det blir en ganska lugn kväll. Kanske lite mer plock här o var i lägenheten. Fortfarande inte riktigt hittat var jag ska börja med allt. Tar lite där o lite där just nu. Körde ett snabbt ryck igår i garderoben och rensade ut en del saker som ska slängas, lite som kanske ska läggas ut till försäljning och de som ska sparas. Kan ju inte fortsätta dra med allt skit hela tiden haha, "jag har inte använt detta på tre år, men jag kanske kommer använda de sen" jo visst..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0