Måndagen 26 Oktober.

Efter att ha jobbat eftermiddagspass i nästan tre veckors tid så kan jag erkänna att jag varit lite trött i ögonen idag. Sov inte så många timmar inatt, ändå tyckte jag timmarna kändes tillräckliga imorse. När klockan sedan passerat tolv så började jag känna mig aningen trött på jobbet. Kämpade på resten av dagen och efter jobbet så träffade jag Emma. Vi drog till Birsta en sväng. Inom KAAP och där gjorde jag fynd. Detta är bara tillfälligt, tanken är att ha dom på balkongen så småning om, men mysigt är det!
 
Vinkeln på bilden gör att alla ser någorlunda lika stora ut, men den bakre är en bit högre än de andra två.
 
När jag sagt hejdå till Emma så värmde jag upp en liten matlåda och dämpade hungern i magen. Sen läste jag några sidor ur min bok och efter de började jag se ett CSIavsnitt, hann inte komma långt in i de avsnittet innan gruset i ögonen blev för mycket. Somnade en halv timme på soffan och nu efter att ha läst några kapitel till har jag begett mig i säng. Fortsätter serier på datorn och snart intar jag väl drömmarnas land igen.
 
Still want my missing piece.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0