Tisdagen 13 Oktober.

Dagarna bara springer förbi och inte speciellt mycket händer. Speciellt inte denna vecka då man har stängning hela veckan förutom fredag. Känns som man bara sover och jobbar. Ser iallafall framemot fredag för då ska vi ut med jobbet, länge sedan de var en afterwork sist.
 
Annars händer det inte så mycket. Hösten är här och det känns att vintern knackar på dörren för vissa morgnar och kvällar är det minsann inte många grader. Skulle iväg och tittat efter vinterjacka innan jobbet idag, men bussarna går ju inte alls efter tabellen så inte hann jag väl de inte. 
 
Nej nu ska jag krypa under täcket.. Godnatt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0