Fredagen 22 April.

Så idag gick jag upp ännu tidigare, larmet ringde vid åtta för jag skulle köra ner mig och syrran till badet för en timme på gymmet idag också. Åkte hem och tog en snabb dusch och sen åkte jag och syrran till Familia och gick runt bland butikerna, hittade ingenting själv men jag fick ju bakad potatis på Grafiti så jag vart super glad!
 
Efter detta åkte vi och hälsade på brossan och Hillevi, passade på att lämna drickan inför festen imorgon. Men dagen imorgon kommer vara längre än idag. För imorgon ska vi först bege oss till Småland på Zipline äventyr, ska bli så jäkla kul. Och direkt vi kommer hem därifrån så blir det alkohol intag.
 
På söndag kommer morfar på middag och på måndag är det traditiondags, Ullared och på tisdag åker jag hem igen. Veckan har gått alldeles för fort och jag skulle gärna stannat lite längre. Några månader till sen är jag nere igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0