Söndagen 10 April.

Godkväll. Ännu en dag på jobbet har passerat. Känner dock att energin är bortblåst igen, så sjukt trött hela tiden. Arbetsdagen har ändå rullat på och en del skratt har utdelats.
 
Efter jobbet gick jag hem i det fina vädret. Öppnade en öl när jag kom hem. Sen har jag lagat mat, tittat på tv och nu blir det en förflytt till sängen och tvn i sovrummet. Ja jag har sådan lyx. Jag bor själv och jag har en soffa och en tv,  sen har jag även en stor säng och tv. Life is wonderful. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0