Måndagen 5 December.

Imorse när larmet ringde, jag vet inte jag hade nog inte så stora problem att gå upp. Åt en ägg muffins i farten mellan att sminka mig och locka håret. Ja jag anser att lite fin får man vara på jobbet, trots allt folk som ska titta på en hela dagen ;) 
 
Dagen har sprungit förbi så himla fort idag, haft en massa möte och helt plötsligt var det dags att gå hem. Idag har jag inga planer så det blir laga mat, städa och titta på tv. Imorgon efter jobbet blir det afrodans och på torsdag blir det innebandy, några veckor sedan jag tränade sist så kul att det finns tid för det igen :) 
 
Jag trivs så bra just nu. Och om bara några veckor kommer jag träffa familjen igen, ska bli så himla kul :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0