Fredagen 12 Februari.

Eftersom det är tredje arbetsdagen denna vecka plus jag jobbar hela helgen och måndag, så känns det inte som fredag. Mer som onsdag hehe. 
 
Efter jobbet så tog jag mig faktiskt en tur på min Crosstrainer, andra gången. Klart jag provade när jag fick den. Körde 1,5km på  ca 8min första gången, inte så skönt utan skor. Idag körde jag 3,1km på 11min så det är ju en förbättring. Jag bara provar lite nu. Ska få upp konditionen lite sen ska jag sätta fasta mål och ordentliga pass hade jag tänkt. Det bästa med att ha den bredvid soffan är att jag känner mig tvungen att träna, så om de bara är typ tio minuter. Blir klart mer allt efter som (:
 
Nu står lasagnen i ugnen, blir mat och chill framför tvn. Sen blir det inte mkt mer ikväll. Imorgon har jag tagit på mig övertid och jobbar en timme extra. Efter jobbet ska jag få mina naglar fixade av Anette. Sen är det en timmes övertid igeb på söndag. Cash is king. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0