Onsdagen 3 Februari.

Gårdagen på jobbet rullade väl på som vanligt. Efter jobb blev jag upphämtad,  så jag slapp gå hem. Vi åkte inom ICA (en fråga eftersom två personer här uppe i Norrland nu påpekat "inom ICA", är de något vi säger i Skåne? De är väl ändå inte bara jag som säger så?) 
 
Blev iallafall tacos hemma hos mig. Blev film halva natten typ. Drömt lite halv konstiga drömmar och trots en sen natt så vaknade jag redan halv tio. Snoozade dock till elva.. 
 
Arbetsdagen idag har gått bra och jag känner att månaden börjar bra och då brukar det vara enklare att hålla i det. 
 
Sen kom jag hem och det kändes så tomt och tyst. Jag har kommit på ett sätt för mina tankar att skjutas undan, men jag känner ändå att jag inte vill vara själv. Visst är det meningen att man ska hitta sig själv och hela den biten, men jag känner att ensamhet är inget för mig. Jag vill ha någon att dela allting med och några kvällar i veckan skulle jag vilja ha någon som håller om mig till jag somnar. Allting handlar egentligen om att jag vill känna trygghet igen. Simple as that. 
 
Nej lite läsning sen ska jag sova. Helt sjukt va trött jag är. Godnatt (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0