Måndagen 11 Januari.

Haft en lång dag på jobbet idag. Hade öppning och jobbade tre timmar innan jag hade splitt på några timmar. Gick inom butikerna innan jag tog bussen hem för jag hade tänkt köpa en fönsterlampa till mitt sovrum, hittade dock inget jag gillade så kom bara därifrån med förlängningssladd. Nu ska jag bara fixa sådana spik som kan sätta kabeln längst listen så man får lite ordning, hatar mitt kabelbo vid TVn, fast ser lite bättre ut nu än innan...
 
Hann även inom systembolget där jag köpte några nya öl. Kom även hem med en flaska att lägga i vinstället, köpte den enbart för jag tyckte flaskan var söt.
 
 
 
Nu hemkommen efter några timmar till på jobbet och kvällens planer gick inte riktigt som jag ville så istället ska jag roa mig med lite kvällsmat, TV-spel och sen ska jag väl sova några timmar också innan det är dags för arbete igen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0