Lördagen 23 Juli.

Jag kom tillslut hem igår. Fick ett nytt flyg från Stockholm, dock var de också sent. Så fyra timmar efter beräknad hemkomst var jag hemma. Är väl inte så farligt egentligen. Ska vara glad att dom kunde boka om och det är ju inte deras fel att försening blir. Såg en personal på Arlanda som fick kommentaren "det är alltid förseningar med SAS" släng i huvudet och jag såg hur hon liksom vred sig och inte riktigt hade svar på tal och där och då insåg jag att jag ska vara glad över den hjälp jag fick så snabbt. Så tack SAS för att ni kunde boka om mig till samma ort och för att jag tillslut fick börja min semester med min familj. Jag är inte bitter. Finns ingen anledning, jag kom fram tillslut. 
 
Idag har solen lyst på oss. Jag och syrran tog oss till bolaget och ikväll blir det utflyttningsfest. Så jag antar att jag imorgon kommer må mindre bra. Men de är morgondagens huvudvärk ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0