Tisdagen 14 Juni.

Tiden går så himla fort fram. Känns som det precis var januari och halva 2016 har redan passerat. Helt sjukt enligt min mening. 
 
Lite mer än en månad kvar sen är det semester och några veckor i Skåne. Mycket som står på schemat. Bröllop, återträff, gokart, familjen, kanske Gotland. Erkänner att jag redan känner stress över hur jag ska hinna allt. Men det ska bli en väldigt bra sommar. Skåne Skåne Skåne. 
 
Och idag var jag och skrev in mig på Ester & Co, ett årskort och jag känner bara bra energi från dem som jobbar där. Gym, gruppträning, solarium. Blir jätte bra. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0