Måndagen 28 Mars.

Goddagens. Idag var det återigen en lugn  dag på jobbet och eftersom jag är ledig imorgon tog jag mig friheten att öka ledigheten lite genom att söka ATF idag. Så kvart över tio kunde jag gå hem. 
 
Tog en sväng inom ICA och sen bussen hem. Eftersom vädret tillåter de så har jag nu fixat lite på min balkong. Började med att skura av den då de vita träet inte var så vitt. Ganska mycket smuts prickar överallt. 
 
Sen kom "soffan" och bordet ut. Tycker det blev ganska mysigt faktiskt. Me like.  Så nu blir det frukost här ute och sen sitter jag o läser i några timmar. 
 
Såhär såg det ut innan jag började. Ganska tråkigt. 
 
 
Såhär ser det ut nu, mycket bättre. 
Saknas en kudde men den skulle komma tillrätta. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0