Godkväll.

Idag har jag mest bakat. Efter att jag ätit tre äggmuffins fick jag besök av männen som ska renovera mitt badrum, även gått prover på vilken färg så badrummet kommer bli så mycket finare utan massa mönster på väggarna. Känns nice att det är på gång :) 
 
Efter att dem gått så tittade jag lite på tv, sen hittade jag ett enkelt recept på frukostbullar utan  jäst. Så jag vart tvungen att använda köket ännu en gång och bullarna blev väldigt goda. 
 
Även gjort pepparkaksgodis. Kommer inte ihåg om det är någon form av punch eller fudge eller vad så skriver inget namn så blir det inte fel. Det är iaf ett recept jag provade förra året. Mixa pepparkakor och blanda med Philadelphia, gör bollar som doppas i smält choklad och sen in i kylen. Jätte goda. 
 
 
Så med allt detta bakande så har jag inte fått i mig någon ordentlig mat idag, men det är okej. Får äta lite kvällsmat iform av bullar och muffins, blir nog bra :) 
 
Förutom detta så har jag även varit iväg på innebandyträning, blev bara en timme då vi enbart vart 6pers på plats idag. Så en timme var tillräckligt, speciellt då vi inte kunde ha någon avbytare. Får se hur de blir nästa vecka. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0