Måndagen 28 November.

Idag önskar jag att jag kunde krama min mamma, världens bästa mamma. För idag blir hon enligt sig själv "20" igen. Kul när hennes yngsta barn är tjugo, men visst ;)  avstånd från dem man älskar får en faktiskt att se hur mycket dem betyder. Massor med kärlek till er. 
 
Försökt vinna auktioner på tradera. Få hem en kamera, men det går sådär. Speciellt när man i sista sekunderna var nära på att buda 20000. Haha. Aja får se om jag får hem någon närmaste veckorna eller om jag får lugna mig. 
 
Handlat hem ännu en flaska med Per Mobergs glögg, den är himla god faktiskt ;) 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0