Onsdagen 23 November.

Denna dagen har gått otroligt långsamt, vet inte om det är mörkret för det kändes som hela teamet kände samma sak. Efter jobbet tog jag mig inom Ica och handlade lite innan bussen tog mig hem. 
 
Kom hem och gjorde spagetti och köttfärssås så jag har en matlåda till jobbet imorgon. Stod och dansade i köket samtidigt som jag lagade mat och diskade. Kändes bara så självklart att sätta igång musik och dansa runt lite. I feel good. 
 
Jag har haft många tankar som dragit mig mot att göra någonting dumt mot mig själv. Men då är det bra att jag har en vän som säger att "gör du det så är jag inte din vän längre, det är inte ens kul ". Tack för du får mig att tänka klarare. Även om jag verkligen skulle kunna tänka mig det just nu, så vet jag att jag bara skulle falla långt ner i ett hål, typ som Alice i underlandet. Så det är inte ens värt det.  Jag är bättre. Jag är mycket bättre... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0