Söndagen 6 November.

Så igår åkte jag hem till Fredrik och Linn på förfest, träffade massa nya roliga människor. Hade riktigt kul. Sen drog vi vidare till Oscar där de blev mer alkohol och dans. 
 
Idag har jag varit mer död än levande och jag har bott i soffan hela dagen. Sen har jag varit tvungen att tömma magen också. Vet inte om jag svimmade också för ena sekunden står jag i hallen och andra sekunden ligger jag på golvet och de känns som jag skakar innan magen töms på golvet. Jävligt äckligt, men nu på kvällen efter att äntligen fått lite mat i magen så börjar jag bli människa. Tur gårdagen var rolig så måendet idag inte var i onödan haha. . Hatar dock att jag betalade 200 kronor för att få ut min jacka och det första jag känner i väskan idag är den där nummerlappen, sjukt onödigt. 
 
Imorgon börjar tidig vecka och jag har tre träningspass inbokade denna vecka. Bra jobbat! :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0