Fredagen 21 Oktober.

Jag jinxade igen. Jag sov jätte dåligt inatt trots att jag tränade igår. Jag vet inte vad mina drömmar gör, men jag vaknar upp flera gånger på nätterna och känner mig as stressad. Så imorse när larmet ringde så fattade jag ingenting. Jag bara ska jag jobba idag? Nej. Sen när det slog mig att jag skulle till frisören så blev jag lite mer människa. Snoozade typ tio minuter sen gick jag upp. 
 
Nu sitter jag med färg i hårbotten, får se hur det slutar men håret är lite kortare nu iaf. To be continued.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0