Fredagen 7 Oktober.

Idag gjorde jag min första dag som teamledare på jobbet. Är jätte glad för denna möjlighet till utveckling och varje fredag till årets slut ska jag hoppa in och vara TL. Idag blev en mjukstart då jag inte hade tillgång till alla system, men det har varit kul att få lite varierande uppgifter på jobbet och en chans att utmana sig själv.
 
Det känns inte som fredag eftersom jag sedan början av veckan varit inställd på övertid imorgon. Eftersom jag enbart har en ledig dag så tar jag söndagen till att tvätta och chilla. 
 
Jag har även insett att jag har ett shoppingberoende, kanske försöker köpa lycka. Detta är lite av de saker som har blivit inköpt senaste månaden. Och jag vill även köpa stora kuddar till sängen, en ny dator, en systemkamera och säker mer haha. 
 
Nej fötterna är inte inköpta, men försökte göra någon rolig bild med dom i, men de misslyckades för ena bilden inte har fötterna med haha. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0