Måste sluta jinxa.

Eller är det universums sätt att visa mig att träning inte är något för mig ;) jag skrev ju tidigare att jag skulle på Zumba, enda som skulle hindra var om det blev inställt. Och så blev det de pga sjukdom.
 
Ja fast jag var snabb med att boka in mig på morgondagens afrodans, så nu ska jag leta upp lediga och färgglada kläder. Och på torsdag kör jag på Zumba. Har jag inget bättre för mig på fredag så kör jag ett pass då också, fast ser hellre att jag dricker öl så hoppas någon vill de istället haha. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0