Torsdagen 13 Oktober.

Dags att säga godnatt. Arbetsdagen har rullat på, ingenting speciellt som hänt idag, förutom att en kund kallade mig både madam och lilla gumman i samma mening när hon skulle tacka för min hjälp. Kände mig alltså både gammal och ung på samma gång. Haha. 
 
Jag ställde in zumban idag då jag kände att mina ben inte skulle klara både de träningspasset och innebandy. Kände att jag fick välja och innebandyn gick före faktiskt. Känns inte dåligt heller, jag har precis börjat och ett pass per dag räcker gott och väl. Så inget dåligt samvete, får köra zumba om två veckor istället för nästa vecka har jag stängning och då går det inte matcha med passen. Men det är okej. 
 
Hade iallafall skit roligt på innebandyn kväll, fick massa skrattanfall och ja det var allmänt bra och jag kände mig bara så himla glad. Tack för de!
 
Nu ska jag krypa ner i sängen och ta mig till drömmarnas land. Sista arbetspasset för veckan görs imorgon, sen är det helg :)  tummen upp! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0