Lördagen 24 September.

Hade en väldigt bra dag igår. Sovmorgon och en omelettbrunch. Anette kom hem till mig och gjorde naglar på mig, nöjd som alltid. När hon åkt så packade jag ihop en väska sen tog jag bussen hem till Emma där jag spenderad natten. Vi åt god mat, godis och drack vin samtidigt som vi kollade på idol. Hon gjorde träningsutmaningen och jag tittade på då jag redan gjort de. Vi satt med ansiktsmask och tittade på tv och vid halv två somnade vi. 
 
Imorse skjutsade hon mig till jobbet. Nu är det lunch och några timmar kvar innan jag går hem. 
 
Blåmärkena efter innebandyn i torsdags. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0