Påsken är över.

När man ska resa hem så vill man alltid att resan ska gå fort. Jag är iallafall en sådan person som tycker att resandet är roligt, själva resan också. I alla fall när jag ska resa bort någonstans, då är det inte bara destinationen som är grejen, men när jag väl ska hem. Då vill jag bara hem så snabbt som möjligt. Dagens resa var en av de kortare och det var riktigt skönt. 
 
 
Underbara fina Emma kom och hämtade mig på flygplatsen, så vi fick snacka av oss lite på bilturen hem till mig. Jag känner att jag har så mycket kärlek till dessa fina människor som finns i mitt liv. Jag vill att ni ska veta hur mycket jag uppskattar er och hur glad jag är att ha er i mitt liv. 
 
Nu är jag hemma och har landat. Blir att packa ur väskan lite snabbt sen ska jag väl krypa ner i sängen. Imorgon är det tillbaka till vardagen och jobbet igen. Ingen ångest i min kropp inte, jag trivs så bra med mitt jobb att jag inte får någon ångest på "söndagar" längre. Visst skulle jag gärna spendera lite mer tid med familjen och mitt kära Skåne, men jag tror nog mina vägar drar ner mig där snart igen. Om inget annat så kommer det en sommar snart :) 
 
Godnatt och sovgott önskar jag er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0