Onsdagen 9 Augusti.

Både igår och idag har jag varit iväg på shoppingrundor. Igår följde jag med bror och Hillevi till Väla, hittade ingenting. Fick dock lite mat innan vi lämnade stället. Idag tog jag med mig syrran till Familia, sen blev det en ny runda till Väla eftersom mina skor gått sönder och jag behöver nya. Deichmann på Väla har större utbud, plus jag fick med mig ett par klackskor som inte fanns i Hyllinge :) 
 
Innan vi lämnade shoppandet bakom oss blev det bakad potatis med kyckling curry, så himla gott. Bakad potatis är underskattat. Börjat göra det själv hemma, är enkelt och vill man få de klart snabbare kan man köra potatisen i micron. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0