Söndagen 13 Augusti.

Imorse vaknade jag strax efter nio och de blev att gå över till Emil och Hillevi typ direkt. Spelade kortspel och käkade riskakor, syrran kom också över efter en kort stund. 
 
Efter ett tag spelande gick vi ner vid stranden och letade efter ställen som hade hand om vatten utflykter. Fick bokat en utflykt till senare på semestern och därefter var det dags för lite frukost trots klockan redan hunnit bli tolv. Fick tag på ett ställe som serverade goda baguetter samt goda drinkar så dit går vi säkert igen. 
 
 
Vi har även hunnit sola lite vid poolen samt doppat oss, jag har tydligen redan hunnit få färg vilket är sjukt nice :)  vi bokade in oss på en rolig åktur efter båt, den som heter twister åkte vi och den snurrade runt under åkturen, skit roligt var det verkligen! 
 
 
Nu har vi hållit lite siesta och ska börja vakna till liv och gå ut göra kvällen här i Mallorca. Ha en trevlig kväll alla, för de ska verkligen jag ha. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0