Söndagen 6 Augusti.

Så igår kom syrran hit och joinade mig på soffan, hon sov här för det skulle underlätta idag. Vi var uppe till sent och kollade på tv, men någon gång efter ett somnade jag. Halv sex väcktes vi och en halv timme senare började bilarna rulla härifrån. Som vanligt körde vi traditionen upp till Ullared. Eftersom vi var där för inte så länge sedan tror jag det blev ganska billigt för alla, gillar dock att vi gör något tillsammans och jag gillar att gå där under ett o samma tag i någon timme, hellre ullared framför ett vanligt shopping center där man går in och ut ur olika butiker. 
 
Efter vi kom hem la jag mig på soffan och jag har haft skit ont i nedre delen av ryggen och ner i ena benet. Kanske jag som suttit fel och länge jag vet inte, men har tagit en värktablett och det känns lite bättre. 
 
Nu önskar jag mig sol i några dagar så man kan vistas utomhus, göra någonting kul och inte bara sitta inne :) 

Kommentarer
Postat av: L.

<3

2017-08-06 @ 22:13:38
URL: http://nouw.com/lisette

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0