Tisdagen 15 Augusti.

Gårkvällen blev inte heller särskilt långvarig. Vi gick och åt på en restaurang runt halv tio efter att vi suttit och spelat kort och druckit lite på Emil och Hillevis balkong. Maten var okej och drickan var otroligt besk så jag fick typ slänga i mig mat efteråt för att de skulle gå att dricka haha. Så nej inga mer drinkar därifrån. 
 
Vi hamnade på bargatan och visste inte vart vi skulle. Hamnade tillslut på glada Viking och drack två drinkar och en shot innan vi gick hem igen. Så jag två ungefär avslutade vi gårdagen. 
 
Sov lite länge idag, vaknade lite efter nio men var trött och sov till typ tio i tio innan jag väckte syrran. Började smörja in mig massor då jag bränt mig haha, sen gick jag över och fick liv i lillebror som mest verkade vilja vara kvar i sängen. 
 
Vi gick ner och käkade lite frukost på pirates, nog den mest smakrika mat vi ätit så förstår att restaurangen är fullsmockad på kvällarna. Efter vi ätit bokade vi in en båtutflykt och i väntan på att sen skulle dra igång låg vi på stranden ett tag. Blev några dopp idag också, skönt. 
 
 
Åkte sedan ut med båt där vi egentligen ville se delfiner vilket vi inte gjorde. Men var ändå bra att få gjort någon aktivitet samt vi fick bada lite från båten och se på fina klippor och hus. På torsdag ska vi ut på havet igen och då blir de mer klippor, hoppa från klippor och kanske någon grotta. 
 
Nu ska jag duscha av mig allt salt och smörja in mig innan det blir en liten siesta. Sen ska vi över och ha balkonghäng med Emil och Hillevi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0