Torsdagen 17 Augusti.

Vi käkade frukost hos Emil och Hillevi imorse sen tog vi oss ut på båt utflykt. Riktigt roligt, vi åkte speedboat ute på havet längst kusten. Gick fort och mycket svängar för att göra resan roligaste. Sen stannade vi till i en vik där vi kunde gå in i en grotta, hoppa från klippor (inte lika höga som i Thailand, men lite pirr i magen innan man hoppade fick jag allt), snorkla och paddleboarding. Jag har haft en riktigt bra dag.

Sen råkade jag lämna strandväskan i fel väska på båten så den kom inte med av när vi var klara så vi fick roa oss på stranden i två timmar utan pengar, solskydd och allt annat nödvändigt som låg i strandväskan. Mötte upp båten när nästa gäng skulle på och då fick jag tillbaka väskan och vi kunde gå upp till hotellrummet för nu hade vi nycklarna.

Kom hem och duschade direkt, blev sedan att smörja in min brända kropp. Mötte sedan upp Emil och Hillevi så gick vi ner och käkade. Upp och spelade lite kort på balkongen sen gick vi över till oss igen. Tidigt i säng och nu ska jag alldeles strax släcka lampan och sova, helt slut idag.