Fredagen 15 December.

Riktigt skönt och behövligt med sovmorgonen idag. Jag var helt slut igår och redan kvart över elva gick jag och la mig, tog nog inte mer än en halv timme innan jag somnade. Vaknade vid åtta imorse för att gå på toaletten, sen sov jag vidare till typ elva, ordentligt med sömn och det var precis vad jag behövde.
 
Halva arbetsdagen försvann på fem minuter kändes det som. Fullt upp med möten och uppföljningar. Efter jag fått i mig lite mat var det en lugn kväll på kontoret. Jag och några handläggare som höll ställningarna, blev lite övertid innan jag kom från kontoret och nu håller jag helg. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0