Fredagen 8 December.

Igår efter jobbet drog jag med grabbarna till Bishops där vi hann dricka någon öl innan vi skulle ta bussen till julfesten. Riktigt trevligt. Bussresan tog dock längre tid än den skulle för vi blev stående på vägen pga ett bärgningsarbete.
 
 
Tillslut kom vi i alla fall fram till festen. Blev bjudna på mini hamburgare som förrätt och sen drog underhållningen igång. Vi hade tre komiker som  gjorde stand up. Riktigt roligt. Jag dog av skratt flera gånger. Fick typ ont i magen av allt skratt. Efter att det var klart var det dansgolvet som gällde. Jag var i ett sånt där härligt stadie där allt bara är så jäkla bra. 
 
 
Bussresan hem tog också ett stopp pga bärgningsarbetet som fortfarande höll på. Tillslut var vi iaf i Sundsvall igen och jag slapp ta taxi för jag kunde samåka med Glenn. 
 
Larmet ringde vid 10 imorse. En uppiggande dusch och sen packade jag klart väskan. Pga halkan ville jag inte gå i stan så jag beställde en taxi som kom och hämtade mig. Nu sitter jag på tåget på väg ner till Stockholm där jag ska spendera helgen.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0