Gott Nytt År!

Året 2017 har inte, vad jag just nu kan komma på, utmärkt sig på något speciellt sätt. Som dom senaste åren har jag lagt den mesta av min tid på att jobba. Jag hade precis klivit in i rollen som chef när året började och resan jag gjort under året har hjälpt mig växa som person, inte bara på jobbet men även privat. Detta är de bästa jobb jag haft i mitt liv, jag trivs så bra. 
 
Jag gick in i 2017 med orden att göra det till ett bra år för  mitt eget mående och att jag skulle åka utomlands för första gången på flera år. Båda grejerna har jag lyckats med. Jag har haft ett bra år och jag fick en vecka i värmen i somras. 
 
Jag går in i 2018 med förväntan och lite nerver. För jag tror att detta året kommer innebära en del förändringar för mig. Det kommer vara jobbigt, men också något som jag tror att jag behöver. 
 
Med detta sagt vill jag önska er alla Gott Nytt År 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0