Tisdagen 5 December.

Igår efter jobbet blev det en runda på stan. Tillslut hittade jag en klänning som blir okej till julfesten. Blev sen en lugn kväll med tv och läsning. 
 
Idag har jag varit i Härnösand några timmar på möte med jobbet. Eftermiddagen spenderades på kontoret här i Sundsvall. Efter jobbet var planen att jag skulle gå på spa och få massage, men de blev ombokat till imorgon så jag gick och solade lite istället.
 
När jag kom hem så fick jag besök och har fått rätt på den nya spisen. Så nu kommer jag kunna laga mat och ha ugnen i gång utan att bränna mig. Skönt! 
 
Julkänsla på bild från igår. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0