Söndagen 5 Februari.

När jag vaknade så slängde jag mig direkt på soffan och fortsatte läsa min bok. Börjar känna att Christian Grey kan slänga sig i väggen i jämförelse mot Christian Silfverbielke. Jo killen är psykopat men...  
 
Emma hörde av sig och skulle till Birsta och självklart hängde jag på. Lyckades återigen komma hem med massa saker även om planen inte var att handla så mycket. Bästa måste vara brickan att ha i sängen, inte för någon ger mig frukost på sängen, men att jag nu kan sitta i sängen med datorn utan den blir överhettad. Nice! 
 
Nu står lasagnen i ugnen och är snart klar. Behöver ju lite matlådor till jobbet så då är lasagne perfekt :) Annars blir det nog inte mycket mer än läsning för mig ikväll. Godkväll. 
 
Min nya växt som kom med mig hem från IKEA idag :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0