1 Januari 2017.

Känns lite mysko att vi är i 2017 nu, men ja så är det. Tiden går bara framåt och jag tror knappast den kommer börja gå långsammare, snarare tvärtom.
 
Eftersom jag fortfarande var hängig och förkyld igår så valde jag att inte gå på nyårsfesten utan istället stanna hemma hos föräldrarna. Vi åt god mat och spelade bingolotto. Vid midnatt gick vi ut och kollade på fyrverkerierna, tyckte inte det var så mycket som det brukar, men jag antar att det minskar mer och mer såhär ute i skogen med tanke på allas djur och såhär..
 
När jag kom tillbaka in så började inte saker så bra, mobilen hade gjort en återställning i jackfickan och därefter vart jag tvungen att återställa mitt google konto som enbart används på telefonen, smått panik och ingenting fungerade som jag ville. Blev klart lite ledsen eftersom jag insåg att jag har allt där, de sociala utåt gör jag via telefonen, alarmet för att komma upp på morgonen har jag där, alla kontakter till jobbet och vänner har jag där. Fanns inte mycket att göra än att gå och lägga sig. Idag har jag tagit kontakt med supporten och enligt dom är det inte någon fara att få igång telefonen igen, måste bara vänta.. Får hoppas tiden går fort.
 
Sista dagen här nere för denna gången, ikväll bär det hemåt igen. Även om jag haft jätte kul här nere med familjen så kommer det va skönt att komma hem till min lägenhet och min säng. Fortfarande synd att den är så långt bort att vi inte kan ses om några dagar igen, men sånt är livet.
 
2017 kommer vara lite make it och break away from it. Så egentligen vet jag inte alls hur året kommer bli, önskan är bara att åka iväg till både Amsterdam i vår och mest troligt Ibiza till sensommaren. För resandet måste ta fart igen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0